Coaching

coachAz üzleti coaching olyan folyamat, melyben a  coach személyre szabott módon segíti a klienst, hogy kiemelkedő eredményeket érjen el a munkájában és a szervezetben, ahol dolgozik. A folyamat során az ügyfél elmélyíti tudását, növeli teljesítményét, és ezek hatására javul az életminősége.
A coaching a jelenre és a jövőre koncentrál és célja, hogy ösztönözze és támogassa az ügyfél személyes és szakmai fejlődését. A coach és kliense közösen dolgozzák ki azt a stratégiát és akciótervet, amelynek segítségével az ügyfél maga éri el a kitűzött célokat.

Vállaljuk a coachingot megelőző kompetencia felmérést és problémafeltérképezést, majd az ezek alapján megbeszélt célok elérésének támogatásához coachingot tartunk igény szerint személyesen, telefonon vagy Skype-on.

 

Szervezetfejlesztés, de miért?

  • növekvő produktivitás,
  • jobb szervezeti hatékonyság,
  • javul a szervezet külső megítélése,
  • nagyobb munkavállalói elégedettség,
  • csökkenő személyi költségek,
  • alacsonyabb fluktuáció.

Ajánlataink

free360report
ocs
freeconsulting

JSN Gruve template designed by JoomlaShine.com